HASTANEDE 7/24 RANDEVU DÖNEMİ Bozok Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Uygulama Hastanesi, 7/24 randevu verebilen bir telefon hattı kurdu. Hat, aynı anda birden fazla kişiye randevu verebilecek. Hastalar, muayene olmak istedikleri bölümlerden randevu alabilmek için 08502599182 nolu telefon hattını arayacak....
HASTANEDE 7/24 RANDEVU DÖNEMİ
HASTANEDE 7/24 RANDEVU DÖNEMİ Bozok Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Uygulama Hastanesi, 7/24 randevu verebilen bir telefon hattı kurdu. Hat, aynı anda birden fazla kişiye randevu verebilecek. Hastalar, muayene olmak istedikleri bölümlerden randevu alabilmek için 08502599182 nolu telefon hattını arayacak. Aldığı randevuya iki kez gelmeyen hasta, hattan iki ay boyunca randevu alamayacak. Hastane yönetimi, yeni kurduğu hat ile hastaların, hastane de kalma sürelerini azaltmayı hedefliyor. 7/24 HİZMET VERECEK Hastane Başhekimi Yrd. Doç. Dr. Mesut Sipahi, hastaların, hastane de ortalama kalma süresini azaltmayı hedeflediklerini söyledi. Sipahi, hastaların randevu taleplerini kolaylaştırmak için yeni bir hat kurduklarını söyledi. Sipahi, "Bu yeni kurduğumuz telefon hattı ile 7/24 randevu verebileceğiz. Ayrıca meşguliyeti de olmayacak. Bir kişiye randevu verirken, diğer arayan kişiye de hatta bekletmeyecek. Aynı anda birden fazla kişi randevu alabilecek. Çok hızlı bir randevu alma olanağı sağlıyor. Hastalarımızın sadece TC kimlik numaralarını girmeleri yeterli olacak. Tek sıkıntısı polikliniklerin dahili numarasının bilinmesi gerekiyor. Hat böyle bir olanak sağlamıyor. Üstün teknoloji gerektiriyor. Bütün polikliniklerin numaralarını yayınlayabiliriz. RANDEVU VERİLMEYECEK Yoğun bir hastane olduklarını dile getiren Başhekim Yrd. Doç. Dr. Mesut Sipahi, "Doktorlarımızın vakti değerli. Bir hastanın randevuya gelmemesi, başka bir hastanın ileri bir tarihte randevu alması demektir. Öyle olduğu için kötüye kullanılmasın diye. Randevu alan hasta iki defa aldığı randevuya gelmezse iki ay boyunca sistem üzerinden tekrar randevu alamayacak. Hastane'den yada diğer hatlardan randevu alabilecek. Randevu alan hastalara bir gün öncesinden hatırlatma telefonu gelecek. Hem hatırlatmak için hem de randevuya gelip, gelmeyeceğini teyit etmek için" dedi. ÜÇ ADET KİOSK SİSTEMİ ALINDI Dr. Sipahi, "Hastanemizde hastalarımız randevu almak için sabah erken geliyordu. Çok sıkıntı çekiliyordu. Tabi bu durum bizi de rahatsız ediyordu. Üç adet kiosk sistemi aldık. Hastalar hastaneye gelip, kimsenin yardımı olmadan sıra numarası alabilirler. O sistem üzerinden ileri tarihli randevu da alabiliyorlar" diye konuştu. POLİKLİNİK AÇAMIYORUZ Başhekim Mesut Sipahi şöyle konuştu: "Önümüzde en büyük engel poliklinik sayıları. 25 polikliniğimiz var. 26 yapamıyoruz. Yeterli yerimiz yok. Bazı bölümlerde doktor sıkıntısından, bazı bölümlerde yer sıkıntısından poliklinik sayısını arttıramıyoruz. Arttırabilsek daha fazla randevu verebiliriz. Şuanda da sıkıntımız randevu alamamak bazı bölümlerde yoğunluktan dolayı, bunun da önüne anca yeni hastaneye geçince geçebileceğiz. Yeni hastanede bu yılın ortasında açılması hedefleniyor. Yeni hastanede 8 adet arena tarzında polikliniğimiz olacak. Her arenada 5'er adet poliklinik yapacağımız yerler olacak"
Yorumlar