Güncel

Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü Altınkaynak’tan Yıl Sonu Değerlendirmesi Mesajla Geldi

Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, 2025-2026 eğitim öğretim yılını değerlendirdi. Bakan ziyareti, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, tiyatro festivali ve seracılık projeleri hakkında açıklamalarda bulunarak öğrencilere önemli mesajlar verdi.

Abone Ol

Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Yozgat Hakimiyet Gazetesi’ne değerlendirme yaptı. İl müdürü Altınkaynak, yıl boyunca gerçekleştirilen projeler ve hedefler hakkında bilgi...