Yozgat Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları, geride bıraktıkları başarılı sezonun ardından kendilerine verdiği desteklerden dolayı Belediye Başkanı Dr. Kazım Arslan’ı makamında ziyaret etti.
Başarılı Sezonun Ardından Anlamlı Ziyaret
Geride bıraktıkları sezonda sahneledikleri oyunlarla başta Dr. Kazım Arslan Sahnesi olmak üzere Yozgat’ı farklı il ve ilçelerde başarıyla temsil eden tiyatro ekibi, bu başarılarının ardından Belediye Başkanı Dr. Kazım Arslan’a teşekkürlerini iletti. Ziyaret sırasında oyuncular, Başkan Arslan’a sezon boyunca kendilerine sağlanan imkanlar ve verilen destek için minnettarlıklarını dile getirdi.
Yeni Sezon Hazırlıkları Başladı
Başarılı geçen sezonun ardından Yozgat Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları, yeni sezon hazırlıklarına da hız kesmeden başladı. Ekip, yeni dönemde de Yozgat’ı en iyi şekilde temsil etmek ve sanatseverlerle buluşmak için çalışmalarına devam ediyor. Ziyaret, karşılıklı iyi dilek ve temennilerin ardından sona erdi.
Belediye Başkanı Dr. Kazım Arslan, nazik ziyaretleri ve güzel temennileri için tiyatro ekibine teşekkür ederek, yeni sezonda da başarılarının devamını diledi.