Yozgat Haberleri

Yozgat'ın İlçelerinde Sağlık Konuşuluyor: Sarıkaya Devlet Hastanesi Ele Alındı

Yozgat İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Akif Karaarslan, beraberindeki heyetle Sarıkaya Devlet Hastanesi’nde incelemelerde bulundu, hastaları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Abone Ol

Yozgat İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Akif Karaarslan, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Cahit Bekir Kayhan ile birlikte Sarıkaya Devlet Hastanesi’ni ziyaret ederek sağlık hizmetlerinin işleyişine yönelik kapsamlı incelemelerde bulundu.

Hastane Hizmetleri Yerinde Değerlendirildi

Ziyaret kapsamında hastanede sunulan sağlık hizmetleri ve hizmet süreçleri hakkında yetkililerden detaylı bilgi alan Dr. Karaarslan, sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli sunulmasına yönelik yürütülen çalışmaları değerlendirdi.

Hastanenin genel durumu, hasta kabul süreçleri ve poliklinik hizmetleri hakkında yapılan bilgilendirmelerin ardından sahadaki uygulamalar yerinde gözlemlendi.

Sağlık Çalışanları ve Hastalarla Bir Araya Gelindi

İl Sağlık Müdürü Dr. Karaarslan, ziyaret programı çerçevesinde sağlık çalışanlarıyla bir araya gelerek talep ve önerilerini dinledi. Çalışanların özverili çabalarına dikkat çeken Dr. Karaarslan, ardından tedavi gören vatandaşları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Vatandaşların istek ve önerilerini de bizzat dinleyen Dr. Karaarslan, kaliteli, erişilebilir ve sürdürülebilir sağlık hizmetinin önemine vurgu yaptı.

“Çalışmalar Kararlılıkla Sürdürülecek”

Ziyaretin sonunda hastane yönetimine ve özveriyle görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür eden İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Akif Karaarslan, sağlık hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti. Dr. Karaarslan, “Hastanemizde sunulan hizmet kalitesini artırmak ve vatandaşlarımızın memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak için tüm ekiplerimizle birlikte çalışmaya devam edeceğiz” dedi.