Yozgat Haberleri

Yozgatlı Sporcular Türkiye Şampiyonası’nda Fırtına Gibi Esti!

Kütahya'da düzenlenen Aycan Önel Türkiye U14 Atletizm Şampiyonası'nda Yozgatlı sporcular Rabia Yılmaz ve Minallah Mohammadi, atma ve koşu branşlarında madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attı.

Abone Ol

Kütahya'da 19-21 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen Aycan Önel Türkiye 14 Yaş Altı (U14) Atletizm Şampiyonası'nda Yozgatlı sporcular önemli başarılara imza attı. Türkiye'nin dört bir yanından toplam 1623 sporcunun katılımıyla gerçekleşen şampiyonada, Sorgun Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde yetişen Rabia Yılmaz ile Yozgat Şehir Stadı'nda antrenmanlarını sürdüren Minallah Mohammadi, kürsüde yer almayı başardı.

Rabia Yılmaz'dan Atmalarda Çifte Madalya

Sorgun ilçesini temsil eden sporcu Rabia Yılmaz, iki farklı branşta gösterdiği üstün performansla dikkat çekti. Cirit atma branşında 36.40 metrelik derecesiyle Türkiye ikincisi olan Yılmaz, gümüş madalyanın sahibi oldu.

Aynı sporcu, 2013 doğumlu kızlar kategorisinde gülle atma branşında ise 11.13 metrelik derecesiyle Türkiye beşincisi olarak bronz madalya kazandı.

Minallah Mohammadi Pistlerin Şampiyonu Oldu

Antrenmanlarını Yozgat Şehir Stadı'nda sürdüren 2013 doğumlu erkekler kategorisindeki sporcu Minallah Mohammadi, sprint branşlarında rakiplerine geçit vermedi.

60 metre final yarışında 07.66'lık derecesiyle Türkiye ikincisi olan Mohammadi, 200 metre finalinde ise 24.74'lük derecesiyle birinci gelerek Türkiye şampiyonu unvanını elde etti.

Emeği Geçenlere Teşekkür

Elde edilen bu başarılarda büyük emekleri bulunan antrenörler Adem Öksüz ve Eyüp Özer'e teşekkür edilirken, sporcuların başarılarının artarak devam etmesi temenni edildi. Yozgat ve Sorgun'un bu başarılarla gurur duyduğu ifade edildi.