Yozgat'ta eksik doktorların tamamlanması için yaptığı girişimlerin hızla çözülmesi dikkatlerden kaçmıyor.
AK Parti Yozgat Milletvekili Süleyman Şahan, Yozgat’ın sağlık alanındaki ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik girişimlerine devam ediyor. Milletvekili Şahan’ın yürüttüğü çalışmalar sonucunda, Yozgat Şehir Hastanesi’ne Algoloji ve ilk kez Çocuk Kardiyolojisi Uzmanı ataması gerçekleştirildi. Bu atamalar, hastanenin 3. basamak sağlık hizmeti sunumuna geçiş sürecinde önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
“Eksik Doktorlar Tamamlanıyor”
Yozgat’ta eksik olan doktor branşlarının tamamlanması için yoğun çaba harcadıklarını belirten Milletvekili Süleyman Şahan, yapılan atamalarla ilgili açıklamalarda bulundu. Şahan, “Girişimlerimiz neticesinde ilimize Algoloji ve ilk kez Çocuk Kardiyolojisi Uzmanı atanması sağlanmış, bu atamayla birlikte hastanemizin 3. basamak sağlık hizmeti sunumuna geçişindeki son adım da tamamlanmış oldu” dedi.
Sağlık Kadrosu Güçlendirildi
Yapılan atamalarla birlikte Yozgat’ın sağlık kadrosunun önemli ölçüde güçlendiğini vurgulayan Şahan, bu durumun hemşehrilerine daha kaliteli sağlık hizmeti sunulmasına katkı sağlayacağını belirtti. Şahan, “Bunun yanı sıra ihtiyaç duyulan kritik branşlarda toplam 18 hekim ataması gerçekleştirilerek ilimizin sağlık kadrosu daha da güçlendirilmiştir” diye konuştu.
Milletvekili Şahan, bu önemli atamaların ilimize, hemşehrilerimize ve sağlık camiamıza hayırlı olmasını diledi. Açıklamasında, başta Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür eden Şahan, “Yozgat’ımız için çalışmaya, takip etmeye ve sonuç almaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.