AK Parti Yozgat Merkez İlçe Başkanı Kazım Emiroğlu Şimşek, Recepli, Bozlar ve Buzağcıoğlu köylerini ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi. Birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı.
Yozgat'ta Köy Ziyaretleri Devam Ediyor
AK Parti Yozgat Merkez İlçe Başkanı Kazım Emiroğlu Şimşek, Yozgat'ın köylerine yönelik ziyaret programını aralıksız sürdürüyor. Şimşek, son olarak Recepli, Bozlar ve Buzağcıoğlu köylerini ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi.
"Muharrem Ayının Bereketini Birlikte Yaşadık"
Ziyaretler kapsamında hemşehrileriyle buluşan Başkan Şimşek, Cuma gününün huzuru ve Aşure Günü'nün bereketini paylaştıklarını belirtti. Şimşek, "Cumanın huzurunu, Aşure Günü’nün bereketini ve Muharrem ayının paylaşma ruhunu kıymetli hemşehrilerimizle birlikte yaşadık." dedi.
Köylerde gerçekleştirilen samimi sohbetlerde birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı. Şimşek, "Gönül gönüle gerçekleştirdiğimiz sohbetlerde birlik, beraberlik ve kardeşlik bağlarımızı daha da güçlendirdik." diye konuştu.
Muhtarlara ve Yönetim Kurulu Üyelerine Teşekkür
Ziyaretler sırasında kendilerini en güzel şekilde ağırlayan köy muhtarlarına teşekkür eden Başkan Şimşek, Recepli Köyü Muhtarı İsmail Akdoğan, Bozlar Köyü Muhtarı Murat Kılıçaslan ve Buzağcıoğlu Köyü Muhtarı Gürsel Dalgıç’a misafirperverlikleri için gönülden teşekkür ettiğini ifade etti.