Yozgat'ın Sorgun ilçesine bağlı Doğankent Kasabasını ziyaret edere sahada değerlendirmeler yaptı. Belediye Başkanı Ulvi Akdemir, ziyaretin çiftçiler için oldukça fayfalı olduğunu vurguladı.

Ziyaret kapsamında, kasabada planlanan yeni alım noktası ve ofis çalışmalarına ilişkin sahada detaylı değerlendirmeler yapıldı. Doğankent Belediye Başkanı Ulvi Akdemir, gerçekleştirilen ziyaretin çiftçiler için oldukça faydalı olduğunu vurguladı.

Başkan Akdemir, yapılan ziyaret hakkında bilgi vererek, “Yozgat TMO Başmüdürü ve Sorgun TMO Müdürü, beraberindeki teknik ekip ile birlikte kasabamızda incelemelerde bulunarak, planlanan yeni alım noktası ve ofis çalışmalarına ilişkin sahada değerlendirmeler gerçekleştirdi. Yapılan ziyaret kapsamında yürütülecek çalışmalar hakkında karşılıklı istişarelerde bulunuldu” dedi.

Alım Öncesi Nabız Yoklandı

Ziyaretin, önümüzdeki dönemde başlaması beklenen hububat alım süreci öncesinde bir nabız yoklama niteliği taşıdığı belirtildi. TMO yetkililerinin sahada yaptığı incelemeler ve çiftçilerle yaptığı görüşmeler, alım sürecinin daha verimli geçmesi için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Başkan Akdemir, sözlerini şöyle tamamladı: “Kasabamız ve üreticilerimiz adına hayırlı olmasını temenni ediyor, nazik ziyaretleri için kendilerine teşekkür ediyoruz.”

Kaynak: Doğankent Belediyesi