Fuat Oktay, Ankara'ya hizmet etmeye devam edeceğini vurgulayarak ödülünü tüm ekibine adadı.TBMM Dışişleri Komisyonu Başkanı Fuat Oktay, "Ankara milletvekili olmak bir ayrıcalık. Ankara için, 25 ilçesi için, hepsinin ötesinde Türkiye'nin başkenti için çalışmak bir ayrıcalık. Hep birlikte Ankara'yız" dedi.
Başkent Millet Bahçesi Konferans Salonu'nda düzenlenen "Başkente Değer Ödülleri" töreninde TBMM Dışişleri Komisyonu Başkanı ve AK Parti Ankara Milletvekili Fuat Oktay'a "Yılın Milletvekili Ödülü" takdim edildi. Törende konuşan Oktay, "Ankara milletvekili olmak bir ayrıcalık. Ankara için, 25 ilçesi için, hepsinin ötesinde Türkiye'nin başkenti için çalışmak bir ayrıcalık. Hep birlikte Ankara'yız. Tüm, ben burada bu ödülü sadece ekibim ve arkadaşlarım adına değil, tüm milletvekillerimiz adına, ama onun da ötesinde aslında biraz önce yine sanatından, kültüründen, sanayicisinden, üniversitesinden, eğitiminden, sivil toplum kuruluşlarından ama her alanda Türkiye'ye ama özellikle de Ankara'ya hizmet eden kardeşlerimiz adına bu ödülü almak istiyorum" diye konuştu.