Yozgat'ta esnafın çayını içip sıkıntılarıyla hemhal olan Irgatoğlu, esnafların her daim yanında olduğunu vurguladı.
"Dayanışma İçerisinde Çalışacağız"
Esnaf ziyaretleri sırasında vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Tekin Irgatoğlu, ticaretin sadece bir alışveriş değil, aynı zamanda bir güven ve kardeşlik köprüsü olduğunu ifade etti. Irgatoğlu: “Esnafımız, sabahın seherinde bismillah diyerek kepengini açan, helal rızkının peşinde koşan, bu şehrin ruhunu ayakta tutan en kıymetli unsurdur. Onların alın teri ve emeği, sadece ailelerinin değil, Yozgat'ın ve büyük Türkiye’nin geleceğinin teminatıdır. Bizim nezdimizde esnafın yanında olmak, bereketin ve kardeşliğin yanında olmaktır. Esnafımızın yaşadığı her bir sıkıntı, bizim de sıkıntımızdır. Derdi olanın dermanı, yükü olanın omuzu olmaya geldik. Dinlediğimiz her bir meseleyi çözüm makamlarına taşıyacak, Yozgatlı hemşehrilerimizin refahı için dayanışma içinde çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Başkan Irgatoğlu, ziyarette esnaflar tarafından gösterilen ilgi ve karşılamaya da özellikle vurgu yaptı. Program kapsamında cadde esnafıyla yapılan görüşmelerin ardından, ziyaretin Yozgat'taki esnafla iletişim ve saha buluşmaları açısından önem taşıdığı aktarıldı.