Akdağmadeni Belediyesi tarafından yapımı sürdürülen ve ilçenin en önemli çevre yatırımlarından biri olarak nitelendirilen Atık Su Arıtma Tesisi’nde inşaat çalışmaları tamamlandı. İlçenin atık suyunun arıtılmaya başlandığı tesiste, peyzaj ve çevre düzenleme çalışmalarının devam ettiği bildirildi.

Yozgat Akdağmadeni'nde Atık Su Arıtma Tesisi Tamamlandı-1Yetkililerden Sahada İnceleme

Belediye Başkanı Dr. Nezih Yalçın, Kayseri İller Bankası Bölge Müdürü Osman Baykendi ve Kayseri İller Bankası Yapım ve Uygulamalar Müdürü Şinasi Uzun ile birlikte tesiste kapsamlı incelemelerde bulundu. Heyet, yüklenici firma yetkililerinden çalışmaların son durumu hakkında detaylı bilgi aldı. 25 bin metrekare alan üzerine inşa edilen tesiste, havalandırma havuzu, anaerobik havuz, çökertme havuzu, dekantör ve blower binaları yerinde incelendi.

Yozgat Akdağmadeni'nde Atık Su Arıtma Tesisi Tamamlandı (2)“Çevreci Belediyecilik Anlayışımız Doğrultusunda Hayata Geçiriyoruz”

Belediye Başkanı Dr. Nezih Yalçın, incelemelerin ardından yaptığı açıklamada, tesisin ilçe için büyük bir öneme sahip olduğunu vurguladı. Başkan Yalçın, “Çevreci belediyecilik anlayışımız doğrultusunda ilçemize değer katacak dev projeleri bir bir hayata geçiriyoruz. Atık Su Arıtma Tesisimiz de bunların en önemlilerinden biridir. Kalan peyzaj çalışmalarını da kısa sürede tamamlayarak tesisimizi tam kapasiteyle hizmete sunacağız.” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Akdağmadeni Belediyesi