AK Parti Yozgat Milletvekili Süleyman Şahan, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’nu ziyaret ederek Yozgat’ın doktor, ekipman ve hastane bakım taleplerini iletti.
AK Parti Yozgat Milletvekili Süleyman Şahan, Yozgat’ın sağlık alanındaki ihtiyaç ve yatırım taleplerini Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na iletti. Milletvekili Şahan, Bakan Memişoğlu’nu makamında ziyaret ederek kapsamlı bir görüşme gerçekleştirdi.
Doktor ve Ekipman Talepleri Gündeme Geldi
Görüşmede, Yozgat’ın sağlık altyapısının güçlendirilmesine yönelik somut başlıklar ele alındı. Milletvekili Şahan, 129. Dönem Devlet Hizmet Yükümlülüğü (DHY) çerçevesinde şehrin doktor ihtiyacını Bakan Memişoğlu’na aktardı. Ayrıca, Yozgat İl Sağlık Müdürlüğü’nün mevcut ekipman eksikliklerinin giderilmesi için talepte bulundu.
Ziyaret kapsamında Boğazlıyan Devlet Hastanesi’nin bakım ve onarım çalışmaları için gerekli ödeneğin tahsis edilmesi de gündeme geldi. Milletvekili Şahan, il merkezi ve tüm ilçelerde ihtiyaç duyulan tıbbi cihazların temini konusunu da Bakan’a iletti.
“En Kaliteli Sağlık Hizmeti İçin Çalışıyoruz”
Görüşme sonrası açıklama yapan AK Parti Yozgat Milletvekili Süleyman Şahan, Yozgat’ın sağlık alanındaki taleplerini detaylı bir şekilde aktardıklarını belirtti. Şahan, “Sayın Bakanımıza, Yozgat’ımıza gösterdiği yakın ilgi, destek ve nazik misafirperverliklerinden ötürü şükranlarımı sunuyorum. Hemşehrilerimize en kaliteli sağlık hizmetini sunmak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Milletvekili Şahan, genel sağlık hizmetlerinin fiziki altyapısının daha da güçlendirilmesine yönelik adımları da Bakan Memişoğlu ile değerlendirdiklerini ifade etti. Görüşmenin, Yozgat’ın sağlık yatırımları açısından verimli geçtiği kaydedildi.