Yozgat Haberleri

İl Başkanı Fatih Akgül’den Yozgat’ta Anlamlı Buluşma!

Ülkü Ocakları Yozgat İl Başkanı Fatih Akgül Sarıkaya Devlet Hastanesini ziyaret ederek sağlık personeline kolaylıklar diledi, hastalara geçmiş olsun temennisinde bulundu.

Abone Ol

Ülkü Ocakları Yozgat İl Başkanlığı Sarıkaya Devlet Hastanesine bir ziyaret düzenledi. Ziyaret kapsamında İl Başkanı Fatih Akgül hastane yönetimi ve sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi.

Personel ve Hastalarla Görüşüldü

Ziyaret sırasında Başkan Akgül, hastane personeline çalışmalarında kolaylıklar diledi. Ayrıca hastanede tedavi gören hastaları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Ülkü Ocakları Yozgat İl Başkanlığından yapılan açıklamada "Ülkü Ocakları Yozgat İl Başkanımız Fatih Akgül ile Sarıkaya Devlet Hastanemizi ziyaret ederek, gece gündüz çalışan personelimize kolaylıklar hastalarımıza geçmiş olsun dileklerimizi ilettik. Rabbim birliğimizi daim eylesin" ifadelerine yer verildi.

Birlik ve Beraberlik Vurgusu

Açıklamada, sağlık çalışanlarının fedakarlıklarına dikkat çekilirken, birlik ve beraberlik mesajı ön plana çıktı. Ziyaretin, toplumsal dayanışma ve sağlık alanındaki destek çalışmaları kapsamında gerçekleştirildiği belirtildi