Yaklaşan Cumhurbaşkanlığı ve 28. Dönem Milletvekilliği Genel Seçimi için oluşturulan seçim takvimi, Yüksek Seçim Kurulu (YSK) tarafından açıklandı. Adayların propaganda ve iletişim kampanyaları süreci 18 Mart’ta başladı. Z kuşağı olarak tabir edilen gençlerin oy tercihleri ise, seçim yarışında belirleyici etkenlerin başında geliyor. Önümüzdeki seçimde ilk kez sandığa gidecek 6 milyon gençle birlikte Z kuşağı içinde oy kullanma hakkına sahip kitle, toplam seçmen içinde yüzde 12’ye varan bir orana ulaşıyor. Genç kuşakların gönlünü kazanmak ise tüm partiler için hayati önem taşıyor. İletişim uzmanları, siyasilere bu sene ilk defa oy kullanacak 6 milyon gence hitap edebilmeleri için gençlerin ilgi duydukları platformlardan aracısız bir şekilde iletişim kurmaları ve sorularını yanıtlamaları gerektiğine dikkat çekti.