İstanbul’un Şişli ilçesinde aynı restorandan lahmacun sipariş eden toplam 25 kişi, yemeği tükettikten kısa süre sonra sağlık sorunları yaşayarak hastanelere başvurdu. Gıda zehirlenmesi şüphesi üzerine başlatılan inceleme, işletmede ciddi ihlaller olduğunu ortaya koydu.

Aynı Restorandan Sipariş Veren 25 Kişi Zehirlendi

Şişli Esentepe Mahallesi’ndeki bir restorandan lahmacun sipariş eden 25 vatandaş, yemeğin ardından karın ağrısı, bulantı ve halsizlik şikayetleriyle hastanelere başvurdu. Belirtiler üzerine çevredeki hastanelere kaldırılan 25 kişinin durumunun gıda zehirlenmesi şüphesi taşıdığı bildirildi.

Acil Servis (2)

Ruhsatsız Restoran Dördüncü Kez Mühürlendi

İhbar üzerine olay yerine giden polis, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri ve zabıta sevk edildi. Denetimlerde restoranın ruhsatsız çalıştığı belirlenirken, daha önce üç kez mühürlendiği öğrenilen işletmenin, en son 5 Kasım’da mühürlendiği, buna rağmen faaliyet göstermeye devam ettiği belirlendi.

Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, restoranda kullanılan ve satışa sunulan ürünlerden numune aldı. İşletme, yeniden mühürlenerek faaliyetleri durduruldu.

Acil Servis (1)-1

Doğum izni süresi uzuyor: Yeni düzenleme için tarih netleşti
Doğum izni süresi uzuyor: Yeni düzenleme için tarih netleşti
İçeriği Görüntüle

İl Sağlık Müdürü: “Genel Durumları İyi”

İstanbul İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 25 hasta için şu bilgileri paylaştı:

“Şişli’de bir işletmeden yemek yiyen vatandaşlarımız, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurmuştur. Toplam 25 kişi sağlık kuruluşlarına müracaat etmiştir. Hastalarımızın genel durumu iyi olup, gerekli tedavi süreçleri devam etmektedir.”

Olayla İlgili Soruşturma Sürüyor

Yetkililer, hem işletme sahipleri hem de dağıtım süreci ile ilgili incelemenin sürdürüldüğünü, numune analiz sonuçlarına göre yasal yaptırımların uygulanacağını bildirdi.

Kaynak: Haber Merkezi