Yerköy Devlet Hastanesinde, yaz dönemi kapsamında başlatılan bahçe bakım ve çevre düzenleme çalışmaları aralıksız bir şekilde sürdürülüyor. Hastanenin daha temiz, düzenli ve estetik bir görünüme kavuşturulması amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında yeşil alanların bakımına öncelik veriliyor.

Daha Ferah Bir Ortam Hedefleniyor

Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, çim biçme, yeşil alan bakımı ve çevre düzenleme faaliyetlerinin titizlikle yürütüldüğü belirtildi.

Yerköy Devlet Hastanesinde Yaz Bakım Çalışmaları Aralıksız Sürüyor (1)Bu çalışmalarla hastaların, hasta yakınlarının ve hastane çalışanlarının daha ferah ve huzurlu bir ortamda hizmet alabilmesinin hedeflendiği ifade edildi.

Personele Teşekkür

Yaz bakım çalışmalarının planlanan şekilde ilerlemesinde emeği geçen tüm personele teşekkür edilirken, çalışmalarında kolaylıklar dilendi. Hastane yönetimi, çevre düzenleme faaliyetlerinin periyodik olarak devam edeceğini ve hastane genelinde hijyen ile estetik standartların yükseltilmesi için çalışmaların süreceğini bildirdi.

Kaynak: Yerköy Devlet Hastanesi